Sobota 27 Kwietnia 2024
Imieniny: Felicja, Teofil, Zyta

   

Aktualności i ogłoszenia

Menu
Strona główna
Aktualności i ogłoszenia
Podmokle Małe
Zespół dziś
Historia szkoły
Nasz patron
Izba Pamięci
Organy zespołu
Prawo i dokumenty zespołu
Szkoła partnerska
Zajęcia pozalekcyjne i koła zainteresowań
Szkolne wiadomości
Dotacje na projekty rozwojowe
75-lecie szkoły
Galeria 2003/04
Publikacje uczniów
Przyjaciele szkoły
Tak o nas piszą !!!
Przydatne linki
Podmoklański Instytut Naukowy
Kontakt
Stowarzyszenie Przyjaźni Podmoklom
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Z Małej Szkoły w Wielki Świat
Szkoła w ruchu
Szkoła współpracy
Ważne dokumenty, rekrutacja

Przedszkole 
Rekrutacja 
Prawa dziecka

Szkoła w ruchu

Szkoła współpracy

Podmoklański Instytut Naukowy

plakat 120.jpg - 12.95 KB

Galeria 2004/05/06/07

Szkoła partnerska


im. Rosy Luxemburg
w Neuruppin

Dotacje na projekty

msws_m.jpg - 3.00 KB
.
 
logoprow.jpg - 4,92 KB
 
Recykling


Konkurs Grantowy

Galeria










Kalendarz
Kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Pogoda
Dane niedostepne

 

 

 


    - Strona główna arrow Podmoklański Instytut Naukowy

Podmoklański Instytut Naukowy PDF Drukuj Email

Image

Powiększ plakat

Na projekt pozyskano kwotę 111.916,00 zł. bez wkładu własnego. W ramach projektu zostanie zakupiona tablica interaktywna, projektor multimedialny oraz laptop. Szkoła zostanie doposażona w wiele ciekawych pomocy dydaktycznych, a uczniowie dostaną podręczniki do nauki języka oraz materiały warsztatowe. Celem głównym projektu jest: wyrównywanie szans edukacyjnych 70 uczniów poprzez realizację zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno– przyrodniczych  i językowych oraz podniesienie jakości kształcenia w Zespole Edukacyjnym w Podmoklach Małych w ciągu 12 miesięcy realizacji programu rozwojowego.

Zadania w projekcie:

I. Zielona matematyka

  1. Zajęcia wyrównawcze dla uczniów klas  II-V. Na zajęciach zostanie wdrożona metoda projektu edukacyjnego, doświadczeń, zabaw matematycznych, w połączeniu z ekologią. Dzieci ucząc się matematyki poznają otaczającą nas przyrodę co spowoduje, że uczenie się matematyki będzie bardziej atrakcyjne i skuteczne.
  2. Zajęcia matematyczne dla uczniów zdolnych klas  I-IV. Praca w grupach, integracja treści matematycznych, ekologicznych  i ochrony środowiska.
  3. Wycieczka” Podmoklańscy Żacy” dla 25 uczniów  na Uniwersytet Zielonogórski na wydział matematyki. Celem wycieczki jest zainteresowanie uczniów  naukami matematycznymi, zwiedzanie uniwersytetu, spotkanie z pracownikiem naukowym, udział w wykładach.

II. Poznajmy nasze niebo- warsztaty astronomiczne

  1. warsztaty astronomiczne– zajęcia dla uczniów zdolnych rozwijające zainteresowania matematyką, przyrodą  i astronomią.
  2. Olimpiada astronomiczna.
  3. Podmoklańska noc astronomii, uczniowie będą  obserwowali niebo przy użyciu teleskopu.
  4. Wycieczka do planetarium w Toruniu, udział w seansie astronomicznym, oglądanie Sali orbitarium- wystawy interaktywnej.

III. Mały odkrywca na karuzeli- warsztaty fizyczne

  1. Warsztaty fizyczne dla uczniów zdolnych– rozwijanie zainteresowań  matematycznych, przyrodniczych i  fizycznych. Zajęcia prowadzone metodą  projektu edukacyjnego na których kształtowana będzie postawa badawcza uczniów.
  2. Udział w Festiwalu Nauki w Zielonej Górze- oglądanie doświadczeń naukowych modeli zabawek interaktywnych.
  3. Wycieczka do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej  w Sulechowie– zwiedzanie Instytutu Energii Odnawialnej.
  4. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie dla uczniów  klas IV-VI, zwiedzanie, udział w pokazach i seansach naukowych.


IV. Słuchasz, rozumiesz, mówisz- zajęcia języka angielskiego

Zajęcia prowadzone będą metodą bezpośrednią w formie sterowanej konwersacji oraz innych ciekawych metod.

VI. Trening psychologiczny

Zajęcia indywidualne  i grupowe  kształtujące poczucie własnej wartości, samooceny, wyrobienia właściwego  stosunku do nauki.

Projekt trwa od  sierpnia 2012 do lipca 2013 roku.