środa 24 Kwietnia 2024
Imieniny: Aleks, Grzegorz, Aleksander

   

Aktualności i ogłoszenia

Menu
Strona główna
Aktualności i ogłoszenia
Podmokle Małe
Zespół dziś
Historia szkoły
Nasz patron
Izba Pamięci
Organy zespołu
Prawo i dokumenty zespołu
Szkoła partnerska
Zajęcia pozalekcyjne i koła zainteresowań
Szkolne wiadomości
Dotacje na projekty rozwojowe
75-lecie szkoły
Galeria 2003/04
Publikacje uczniów
Przyjaciele szkoły
Tak o nas piszą !!!
Przydatne linki
Podmoklański Instytut Naukowy
Kontakt
Stowarzyszenie Przyjaźni Podmoklom
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Z Małej Szkoły w Wielki Świat
Szkoła w ruchu
Szkoła współpracy
Ważne dokumenty, rekrutacja

Przedszkole 
Rekrutacja 
Prawa dziecka

Szkoła w ruchu

Szkoła współpracy

Podmoklański Instytut Naukowy

plakat 120.jpg - 12.95 KB

Galeria 2004/05/06/07

Szkoła partnerska


im. Rosy Luxemburg
w Neuruppin

Dotacje na projekty

msws_m.jpg - 3.00 KB
.
 
logoprow.jpg - 4,92 KB
 
Recykling


Konkurs Grantowy

Galeria










Kalendarz
Kwiecień 2024
P W Ś C P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Pogoda
Dane niedostepne

 

 

 


    - Strona główna arrow Aktualności i ogłoszenia arrow Wycieczka do Klasztoru Oblatów w Obrze

Wycieczka do Klasztoru Oblatów w Obrze PDF Drukuj Email
W ramach realizacji autorskiego projektu „Afryka jaka jest – wiemy, rozumiemy, pomagamy” p. Małgorzaty Radnej, jednym z elementów był wyjazd uczniów kl. IV-VI dnia 26.03.2014r. do Klasztoru Oblatów w Obrze. Oblaci, którzy w ramach swojej posługi pełnią misję w Afryce opowiadali uczniom o życiu ludzi w Afryce oraz o swojej pracy. Dzieci zwiedziły Muzeum Misyjne, które w swoich zbiorach prezentuje eksponaty o różnym charakterze np. zabytki sztuki sakralnej, pamiątki przywiezione z Afryki m.in. maski, rzeźby, torbę z krokodyla, zdjęcia oraz odzież afrykańską.
Wycieczka do klasztoru w Obrze uświadomiła dzieciom jak żyją ludzie w Afryce i na czym polega praca misjonarzy, którzy wyjeżdżają do różnych krajów.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »